The Gifted – Kiválasztottak

Forrás


"Az X-Men univerzumban játszódó The Gifted – Kiválasztottak című sorozat középpontjában egy átlagosnak tűnő amerikai család áll, akik nyugodt, kertvárosi életüket élik, míg ki nem derül, hogy a gyerekek nem mindennapi képességekkel rendelkeznek. Reed és Caitlin Strucker tipikus középosztálybeli szülők, akiknek fenekestül felfordul az élete, mikor kamaszkorú gyermekeik, Lauren és Andy bajba kerülnek a középiskolában, és kiderül róluk, hogy mutánsok. A család ezután kénytelen hátrahagyni régi életét, hogy elmeneküljön a mutánsokat üldöző, fáradhatatlan kormányügynökség és Jace Turner ügynök elől. A helyzetet tovább bonyolítja, hogy a gyerekek apja, Reed, az államügyész irodájának munkatársa, és az ő feladata a mutánsok börtönbe juttatása."
Vélemény a sorozatról:
Őszinte leszek nem lopta magát a szívembe. Miközben néztem a sorozatot többször is megfordult a fejemben, hogy félbehagyom. Ismerek olyat aki szereti ezt a sorozatot de szerintem unalmas. A szereplők legtöbbjét egyszerűen csak utáltam vagy utam. Kevés olyan  szereplő volt akiket bírtam ilyen pl. Polaris és a hármas ikrek.

Olyan nagy kár ezért a sorozatért mert igazából a lehetőség megvolt, hogy egy jó sorozat legyen belőle. A szereplők többségének halálian jó képességei vannak amit én is szívesen elfogadnék. 
A mutánsok téma amúgy is nagyon érdekes  legalább is számomra.
Szóval igen a lehetőségek ott voltak. Talán a  legnagyobb hibája a sorozatnak, hogy túl nagy hangsúlyt fektettek a  Strucker családra. Tudom, hogy ők a főszereplők de annyira semmilyenek, hogy az már fáj. Pedig volt pár olyan szereplő volt akiknek sokkal jobban érdekelt volna a múltja és a sorsa sajnos ezeket csak nagyon felszínesen érintették.


Szereplők: 
Ily szereplő volt Claire aki teleportálni tud. Mivel a külsején is látszik, hogy mutáns folyton menekülnie kellett. Ő tényleg érdekes karakter, nagyon örültem volna ha többet mutatnak a múltjából abból, hogyan élte és miket kellet elviselnie.

John az ő mutációja is nagyon király hiszen ki nem akarna szuper erőt és nyomkövető képességet. Vele mondjuk egyáltalán nem volt semmi problémám, mondjuk örültem volna ha ő és Claire összjöttek volna szerintem remek párost alkotnak.

forrás


Polaris volt számomra az igazi fő szereplő. Vagány csaj, kiáll magáért és tud harcolni. Ő határozottan az erős mutánsok közé tartozik mivel képes a mágnesesség manipulálására és ki is használja az erejét. Nagyon örültem annak, hogy sokat szerepelt, ő az egyik oka, hogy nem hagytam félbe ezt az évadot.

Eclipse szintén fontos szereplő képes a fényt elnyelni és manipulálni. Eleinte nem gondoltam volna, hogy az ő erejével túl sok kárt lehetne okozni. Tévedtem. Eclipse szintén egy erős mutáns. Eleinte nagyon szimpatikus volt számomra hiszen minden azért tett, hogy Lornát védje. A végére viszont számomra viszont kezdett idegesítővé válni.

 Andy Strucker én sajnáltam őt. A Strucker családból talán Andy az egyetlen akit nem utáltam teljesen. Ő egy bántalmazott tini aki egyik napról a másikra rájön, hogy mutáns. Lehet, hogy nem tudja igazán irányítani de mint minden normális fiatal srác próbálkozik és néha élvezi is, hogy hatalmat kapott.

Lauren Strucker nem tudom megmondani miért de egyszerűen ki nem állhatom a csajt. Minden egyes megmozdulása idegesít.


Reed és Caitlin Strucker pont ugyan azt érzem mint a lányuknál. Semmit mondó karakterek és nem tudom mért vannak ők a sorozat központjában. Igaz, hogy voltak érdekes dolgok Reed családjában de még ez sem teszi őket érdekessé.

forrás

A hármas ikrek na ők a másik kedvenceim. Ő csak jóval később jelenek meg a sorozatban és igen ők hárman a szükséges gonoszok. De én egyszerűen imádom őket. Lehet, hogy gonoszak és kihasználják az embereket de legalább tényleg csinálnak is valamit még ha nem is a legtisztességesebb utat választják. Ha választhatnék a mutáns képességet magamnak biztos, hogy az övéket választanám.



Összegzés:
Számomra ez az évad egyszer nézős nem tudom, hogy lesz- e második évada de az elsőt biztos, hogy nem nézem meg még egyszer. Ez nem azt jelenti, hogy utálom csak nem lett a kedvencem. Sajnos több olyan szereplő is volt aki túl sok szerepet kapott és voltak olyanok is akik meg nem kaptak eleget. 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése